Search

Digital omstilling hos DIGNITY

DIGNITYs klinik vil i den kommende tid tilbyde virtuel eller telefonisk behandling samt åbne en telefonlinje, hvor patienter og andre kan få svar på spørgsmål.

Disse dage kan være svære at komme igennem for vores patienter. Mange er traumatiserede af krig, flugt og tortur, og krisesituationen nu – med lukkede skoler, dagtilbud og offentlig sektor – kan virke retraumatiserende på dem. Det gælder både voksne og børn.

Derfor har vores medarbejdere de seneste dage arbejdet hårdt for at omstille vores fysiske forløb med en digital behandling, så vi stadig kan holde hånden under vores patienter.

DIGNITY vil de næste to uger fortsat behandle patienter – dog uden fysisk kontakt. Indsatsen vil i stedet foregå digitalt og telefonisk for at undgå og begrænse smitte.

DIGNITYs direktør, Rasmus Grue Christensen, fortæller mere om omstillingen i nedenstående video.